Photo Marketing
Photo Marketing
Η φωτογραφία είναι η τέχνη της δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της αποτύπωσης του φωτός και θεωρείται ως ένα από τα ευρύτερα διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας του 20ού αιώνα. Μαζί με το γραπτό κείμενο αποτελούν τα βασικά εργαλεία της διαφήμισης και του Digital Marketing από τότε που υφίσταται η έννοιά της.
Στους περισσότερους από εμάς, αν όχι σε όλους αρέσει να τραβάμε φωτογραφίες. Κάθε στιγμή της ημέρας μας άλλωστε είναι πολύτιμη. Τι γίνεται όμως όταν ο σκοπός της φωτογραφίας παύει να είναι προσωπικός και γίνεται εμπορικός; Σε τι διαφέρει η διάθεση και η χρήση μιας φωτογραφίας ενός προϊόντος από μία selfie; Σίγουρα υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα σε μία φωτογραφία προϊόντος, τοπίου ακόμα και περιεχομένου όταν μιλάμε για πώληση.
Πρωταρχικός σκοπός της εμπορικής φωτογραφίας είναι η πώληση. Όταν μια επιχείρηση προωθεί μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, έχει στόχο να παρουσιάσει αποτελεσματικά τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα, καθώς και να δώσει στον ενδιαφερόμενο μια όσο το δυνατόν πιο λεπτομερή εικόνα.
Ίσως ο επιχειρηματίας να γνωρίζει σε ποια στοιχεία του προϊόντος πρέπει να δοθεί έμφαση. Αυτός όμως που μπορεί να αποτυπώσει αυτά τα στοιχεία αποτελεσματικά είναι ο επαγγελματίας φωτογράφος.
Σε αρκετές περιπτώσεις προϊόντων αυτό είναι ένα πολύ ορατό γεγονός και αναγνωρίσιμο πλέον απο τον εκπαιδευμένο πελάτη. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι τόσο μεγάλος που είναι εύκολα για τον πελάτη να ξεχωρίσει την επαγγελματική δουλειά μια επιχείρησης από μία κακοβγαλμένη και πολλές φορές βιαστική φωτογραφία.
Η ποιότητα μία επιχειρήσης, ενός προϊόντος ή ακόμα και μίας υπηρεσίας εξαρτάται από την εικόνα που δίνει στα social media πλέον. Και αυτό το γεγονός είναι κάτι που πρέπει όχι μόνο να προβληματίσει έναν επιχειρηματία, αλλά να του δώσει το έναυσμα να αναζητήσει τον σωστό συνεργάτη που θα βγάλει την κατάλληλη εικόνα προς το κοινό του. Να μπει ουσιαστικά στην διαδικασία του σωστού Photo Marketing.
Photo Marketing
Είδη Photo Marketing
Όπως θα δείτε η φωτογραφία δεν είναι εύκολη υπόθεση για αυτό και συνιστούμε να συνεργαστείτε με κάποιον επαγγελματία. Μέχρι τότε μπορείτε να μάθετε σχετικά με τα είδη που κυρίως χρησιμοποιούνται στο Photo Marketing.

Η φωτογραφία μόδας είναι η φωτογραφία που την χρησιμοποιεί για διαφημιστικούς λόγους η βιομηχανία της μόδας για να προβάλλει τα προϊόντα της. Η φωτογραφία μόδας χρησιμοποιείτε στους καταλόγους, στα περιοδικά και στις αφίσες.

Η φωτογράφιση τροφίμων φαντάζει απλή υπόθεση, στην πραγματικότητα όμως δεν είναι και τόσο απλή. Λόγω μεγάλου ανταγωνισμού και πληθώρας προϊόντων, για να καταφέρει ένα προϊόν να ξεχωρίσει απαιτείται γνώση και εξειδίκευση.
Από τις βασικές δυσκολίες είναι το «στήσιμο» των τροφίμων και το πως αυτά θα φανούν ελκυστικά.

Σκοπός του φωτογράφου είναι η απεικόνιση αυτού που πρεσβεύει το κάθε αντικείμενο. Έμφαση δεν δίδεται τόσο στο φόντο ούτε και στα γραφικά. Στόχος είναι το προϊόν να αποτυπώνεται ως το αντικείμενο της φωτογραφίας.

Επίκεντρο είναι ο άνθρωπος. Στην εμπορική τους εκδοχή, τα πορτρέτα απεικονίζουν έναν επαγγελματία κατά τη διάρκεια της εργασίας του. Παρεμφερές είναι το είδος της life-style φωτογραφίας.

Σε αυτό το είδος συπεριλαμβάνονται οι κατηγορίες φωτογραφίας εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
Στην φωτογραφία εσωτερικού χώρου η δυσκολία βρίσκεται στο να δοθεί η ανάλογη σημασία στα αντικείμενα του χώρου και να αποδοθεί η ιστορία του με έναν ρεαλιστικό τρόπο.

Στην εποχή των social media, σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης οι life-style φωτογραφίες. Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του να απολαμβάνει τις ανέσεις του ξενοδοχείου, στη θέση των μοντέλων της φωτογραφίας.
Στην Act Social πιστεύουμε πολύ στην δύναμη της εικόνας και στο Photo Marketing, για αυτό τον λόγο παρέχουμε υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε ανάγκη προϊόντος και υπηρεσίες. Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι οι συνεργάτες μας είναι εξειδικευμένοι σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες. Θέλουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για εσάς και θα το καταφέρουμε. Ζητήστε μία προσφορά για την φωτογράφιση του χώρου ή των προϊόντων σας.
Contact Us
We Get The Job Done