Το branding υποστηρίζει τη διαφήμιση. Μια ακόμη συνιστώσα του branding είναι η διαφήμιση και η στρατηγικές που αντικατοπτρίζουν άμεσα το brand και την επιθυμητή απεικόνισή του, καθιστώντας πιο ομαλή τη δημιουργία μιας συνεκτικής και ελκυστικής στρατηγικής.
Όταν μια επιχείρηση βρίσκεται στα πρώτα στάδια λειτουργίας της αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις. Μία εκ των σημαντικότερων, είναι το πώς θα σχεδιάσει το brand identity (ταυτότητά) της ή σε ορισμένες περιπτώσεις να επανασχεδιάσει το εταιρικό προφίλ της.
Περιουσιακά στοιχεία ενός Brand:
- Όνομα, slogan, σύνθημα, χρώμα, ήχος, σχήμα, σύμβολο ή σχέδιο
- Κάποια ποιοτική ένδειξη που δεν καταγράφεται συνειδητά ή περνάει απαρατήρητη (π.χ. εγγύηση ενός προϊόντος)
- Αλληλεξαρτώμενες σκέψεις και συναισθήματα
- Κάποιος κοινωνικός δείκτης (status)